fantasy world
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
fantasy world

leef in een wereld vol magie en fantasie
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Alleen in een onbekend gebied...

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Sosanne
Admin
Sosanne


Aantal berichten : 40
Naam/Bijnaam : Gwn mijn naam :)
Registration date : 18-02-08

Fantasy Profiel
leeftijd: 18
partner: -
aantal goudstukken: 45

Alleen in een onbekend gebied... Empty
BerichtOnderwerp: Alleen in een onbekend gebied...   Alleen in een onbekend gebied... Icon_minitimeza apr 12, 2008 12:41 pm

Sosanne daalde langzaam neer. De wind joeg haar zilvere glamorgana haren opzij. Zij,het enigste meisje mischien in de wereld,was een galmorgana. Glamorgana's (Ja van harry potter mensen Razz ) Stonden bekend om hun schoonheid. Maar ze konden afgrijzelijk zijn als ze boos waren. Dan maakten ze rare gillen en krijzen die koud je oren binnen joegen. Glamorgana's hadden ook prachtige handen. Ze hadden slanke,lange benen en zilver haar. Zó lang dat het bijna tot hun enkel's kwam.

Sosanne ging zitten. Ze zei niks en staarde versuft voor zich uit. Ze staarde,Ze staarde alleen maar naar de prachtige wolken die heen-en-weer dreven. Het leken net sneeuwballen. Sosanne flapperde terwijl ze nog steeds op de kei was,een keer met haar prachtige vleugel's. Om het zand eraf te schrubben,na die lange reis die minstens 4 weken heeft geduurd. En nu,nu was ze in een ander,onzeker gebied. Niet meer in haar eigen mooie,bekende gebied die vol was van de soorten als zei. Daar kende ze iedereen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuna

Yuna


Aantal berichten : 55
Registration date : 09-04-08

Fantasy Profiel
leeftijd: 19
partner: -
aantal goudstukken: heb ik niet ben blut xD

Alleen in een onbekend gebied... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen in een onbekend gebied...   Alleen in een onbekend gebied... Icon_minitimeza apr 12, 2008 12:44 pm

Yuna kwam aangelopen en keek naar de het wezentje. Ze ging ook op een rots zitten en deed wat kogels in haar pistool die ze daarna schoonmaakte en weer in haar tasje deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sosanne
Admin
Sosanne


Aantal berichten : 40
Naam/Bijnaam : Gwn mijn naam :)
Registration date : 18-02-08

Fantasy Profiel
leeftijd: 18
partner: -
aantal goudstukken: 45

Alleen in een onbekend gebied... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen in een onbekend gebied...   Alleen in een onbekend gebied... Icon_minitimeza apr 12, 2008 12:45 pm

Sosanne keek achter haar. Ze zag een meisje staan. Haar ogen gleden langs haar voeten die naar boven gingen. Ze bekeek haar van top-tot-teen. Ze schrok en blies zacht. Haar ogen werden kruisjes,en werden langzaam rood. ''Wie ben jij!?'' Vroeg ze verschrikt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuna

Yuna


Aantal berichten : 55
Registration date : 09-04-08

Fantasy Profiel
leeftijd: 19
partner: -
aantal goudstukken: heb ik niet ben blut xD

Alleen in een onbekend gebied... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen in een onbekend gebied...   Alleen in een onbekend gebied... Icon_minitimeza apr 12, 2008 12:47 pm

''hmmm ik heet yuna maar je mag me gerust een verschrikking noemen iedereen mag me niet omdat ik persee pistolen bij me draag'' zei ze en vlechte haar lange staart in een lang lint.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sosanne
Admin
Sosanne


Aantal berichten : 40
Naam/Bijnaam : Gwn mijn naam :)
Registration date : 18-02-08

Fantasy Profiel
leeftijd: 18
partner: -
aantal goudstukken: 45

Alleen in een onbekend gebied... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen in een onbekend gebied...   Alleen in een onbekend gebied... Icon_minitimeza apr 12, 2008 12:49 pm

''Sorry...Ik dacht...Ik ben net nieuw hier dus ik dacht...'' Zuchtte ze en de wind speelde met haar zilvere haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuna

Yuna


Aantal berichten : 55
Registration date : 09-04-08

Fantasy Profiel
leeftijd: 19
partner: -
aantal goudstukken: heb ik niet ben blut xD

Alleen in een onbekend gebied... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen in een onbekend gebied...   Alleen in een onbekend gebied... Icon_minitimeza apr 12, 2008 12:51 pm

''je dacht dat ik je neer zou schieten mwah dat doe ik alleen als iemand me bedreigt'' zei ze en maakte haar andere pistool schoon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fandler

Fandler


Aantal berichten : 40
Registration date : 17-02-08

Fantasy Profiel
leeftijd:
partner:
aantal goudstukken:

Alleen in een onbekend gebied... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen in een onbekend gebied...   Alleen in een onbekend gebied... Icon_minitimeza apr 12, 2008 1:03 pm

Fandler kwam aangevlogen, en beet een vliegend hert dood(een echt vliegend hert, geen kever Razz) Fandler zag de piepkleine wezens, maar deed niks. achter hem verschenentientallen draken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuna

Yuna


Aantal berichten : 55
Registration date : 09-04-08

Fantasy Profiel
leeftijd: 19
partner: -
aantal goudstukken: heb ik niet ben blut xD

Alleen in een onbekend gebied... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen in een onbekend gebied...   Alleen in een onbekend gebied... Icon_minitimeza apr 12, 2008 1:17 pm

Yuna draaide zich om en keek naar de draken. Ze grijnsde en liep naar ze toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fandler

Fandler


Aantal berichten : 40
Registration date : 17-02-08

Fantasy Profiel
leeftijd:
partner:
aantal goudstukken:

Alleen in een onbekend gebied... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen in een onbekend gebied...   Alleen in een onbekend gebied... Icon_minitimeza apr 12, 2008 1:22 pm

''Wat moet zo'n klein peutertje nou hier!'' zei Fandler pesten terwijl er vuur uit zijn bek kwam. op zijn hoofd zat een zendertje, ontdekte hij
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuna

Yuna


Aantal berichten : 55
Registration date : 09-04-08

Fantasy Profiel
leeftijd: 19
partner: -
aantal goudstukken: heb ik niet ben blut xD

Alleen in een onbekend gebied... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen in een onbekend gebied...   Alleen in een onbekend gebied... Icon_minitimeza apr 12, 2008 1:23 pm

yuna keek hem aan. ''tja wat moet zo'n groot wezen als jij nou hier'' zei ze terwijl ze naar het zendertje keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fandler

Fandler


Aantal berichten : 40
Registration date : 17-02-08

Fantasy Profiel
leeftijd:
partner:
aantal goudstukken:

Alleen in een onbekend gebied... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen in een onbekend gebied...   Alleen in een onbekend gebied... Icon_minitimeza apr 12, 2008 1:23 pm

''Ik? ik kom dit land verwoesten, de elven doden enzo...''
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuna

Yuna


Aantal berichten : 55
Registration date : 09-04-08

Fantasy Profiel
leeftijd: 19
partner: -
aantal goudstukken: heb ik niet ben blut xD

Alleen in een onbekend gebied... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen in een onbekend gebied...   Alleen in een onbekend gebied... Icon_minitimeza apr 12, 2008 1:26 pm

''tja dan weet ik nog wel iemand voor je mijn zus Safira'' ze keek kwaad. ''ze heeft mij in de steek gelaten met altijd genegeerd'' zei ze kwaad.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fandler

Fandler


Aantal berichten : 40
Registration date : 17-02-08

Fantasy Profiel
leeftijd:
partner:
aantal goudstukken:

Alleen in een onbekend gebied... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen in een onbekend gebied...   Alleen in een onbekend gebied... Icon_minitimeza apr 12, 2008 1:28 pm

''Maar wil zei de elven dood hebben?'' Hij keek geďntresseert naar Yuna
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuna

Yuna


Aantal berichten : 55
Registration date : 09-04-08

Fantasy Profiel
leeftijd: 19
partner: -
aantal goudstukken: heb ik niet ben blut xD

Alleen in een onbekend gebied... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen in een onbekend gebied...   Alleen in een onbekend gebied... Icon_minitimeza apr 12, 2008 1:31 pm

''neej zij is een elf en ik kom wraak op haar nemen na wat ze me heeft aangedaan vergeef ik haar nooit meer'' zei ze en keek naar de draak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fandler

Fandler


Aantal berichten : 40
Registration date : 17-02-08

Fantasy Profiel
leeftijd:
partner:
aantal goudstukken:

Alleen in een onbekend gebied... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen in een onbekend gebied...   Alleen in een onbekend gebied... Icon_minitimeza apr 12, 2008 1:32 pm

''Hah, dan zijn wij dus één!'' hij schreeuwde duivels
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuna

Yuna


Aantal berichten : 55
Registration date : 09-04-08

Fantasy Profiel
leeftijd: 19
partner: -
aantal goudstukken: heb ik niet ben blut xD

Alleen in een onbekend gebied... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen in een onbekend gebied...   Alleen in een onbekend gebied... Icon_minitimeza apr 12, 2008 1:34 pm

Yuna grijnsde. ''ik heb verborgen krachten slechtte krachten waar nog niemand iets van weet ook mijn zus of haar stomme partner niet dus een verassings aanval zit er ook wel in'' zei ze duivels.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fandler

Fandler


Aantal berichten : 40
Registration date : 17-02-08

Fantasy Profiel
leeftijd:
partner:
aantal goudstukken:

Alleen in een onbekend gebied... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen in een onbekend gebied...   Alleen in een onbekend gebied... Icon_minitimeza apr 12, 2008 1:35 pm

Toen Yuna op Fandler zat, wachtte hij op commando
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuna

Yuna


Aantal berichten : 55
Registration date : 09-04-08

Fantasy Profiel
leeftijd: 19
partner: -
aantal goudstukken: heb ik niet ben blut xD

Alleen in een onbekend gebied... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen in een onbekend gebied...   Alleen in een onbekend gebied... Icon_minitimeza apr 12, 2008 1:38 pm

''vlieg maar op'' zei ze terwijl ze goed ging zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fandler

Fandler


Aantal berichten : 40
Registration date : 17-02-08

Fantasy Profiel
leeftijd:
partner:
aantal goudstukken:

Alleen in een onbekend gebied... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen in een onbekend gebied...   Alleen in een onbekend gebied... Icon_minitimeza apr 12, 2008 1:39 pm

Fandler steeg omhoog, en likte haar nogmaals. toen keek hij naar beneden. ''zie je die elfjes?''
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuna

Yuna


Aantal berichten : 55
Registration date : 09-04-08

Fantasy Profiel
leeftijd: 19
partner: -
aantal goudstukken: heb ik niet ben blut xD

Alleen in een onbekend gebied... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen in een onbekend gebied...   Alleen in een onbekend gebied... Icon_minitimeza apr 12, 2008 1:40 pm

Yuna haalde een verrekijker uit haar tasje en tuurde in het rond. ''neej nog niet'' zei ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fandler

Fandler


Aantal berichten : 40
Registration date : 17-02-08

Fantasy Profiel
leeftijd:
partner:
aantal goudstukken:

Alleen in een onbekend gebied... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen in een onbekend gebied...   Alleen in een onbekend gebied... Icon_minitimeza apr 12, 2008 1:41 pm

''Ik wel!'' hj dook naar beneden.(ik moet gaan, doei)
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuna

Yuna


Aantal berichten : 55
Registration date : 09-04-08

Fantasy Profiel
leeftijd: 19
partner: -
aantal goudstukken: heb ik niet ben blut xD

Alleen in een onbekend gebied... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen in een onbekend gebied...   Alleen in een onbekend gebied... Icon_minitimeza apr 12, 2008 1:42 pm

Yuna ging voorover zitten en keek in het rond. Ze zag ze ook en grijnsde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sosanne
Admin
Sosanne


Aantal berichten : 40
Naam/Bijnaam : Gwn mijn naam :)
Registration date : 18-02-08

Fantasy Profiel
leeftijd: 18
partner: -
aantal goudstukken: 45

Alleen in een onbekend gebied... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen in een onbekend gebied...   Alleen in een onbekend gebied... Icon_minitimeza apr 12, 2008 1:55 pm

Sosanne was een Watergevaarde. Je had 4 soorten gevaardes; Water,aarde,lucht en vuur. Ze maakte een zachte draaikolk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuna

Yuna


Aantal berichten : 55
Registration date : 09-04-08

Fantasy Profiel
leeftijd: 19
partner: -
aantal goudstukken: heb ik niet ben blut xD

Alleen in een onbekend gebied... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen in een onbekend gebied...   Alleen in een onbekend gebied... Icon_minitimezo aug 31, 2008 1:16 pm

''wacht ik zie er volgens mij een'' zei ze en grijnsde. ''pas op een draaikolk'' zei Yuna tegen Fandler.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sosanne
Admin
Sosanne


Aantal berichten : 40
Naam/Bijnaam : Gwn mijn naam :)
Registration date : 18-02-08

Fantasy Profiel
leeftijd: 18
partner: -
aantal goudstukken: 45

Alleen in een onbekend gebied... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen in een onbekend gebied...   Alleen in een onbekend gebied... Icon_minitimezo aug 31, 2008 1:32 pm

Sosanne begon hard te lachen,En vals te grijnzen,Terwijl de draaikolk op hen afkwam,Vlak voor hun neus,Klapte Sosanne haar handen,En de draaikolk vloog uit elkaar.
Sosanne begon vrolijk te lachen,En sloeg vermakelijk met haar hand op de grond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Alleen in een onbekend gebied... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen in een onbekend gebied...   Alleen in een onbekend gebied... Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Alleen in een onbekend gebied...
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Alleen.....
» In een nieuw gebied
» Nieuw in het gebied

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
fantasy world :: plekken :: elfendorp-
Ga naar: